5 vragen aan Jan van Waterschoot

5 vragen aan Jan van Waterschoot

“TVM Belgium wil haar klanten meer toegevoegde waarde bieden met specialistische opleidingen en services”

Delen:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

Tijdens de pandemie zetten onze preventieadviseurs en commerciële medewerkers hun klantenbezoeken noodgedwongen op een laag pitje. Maar binnen onze organisatie rijpten in deze periode wel een aantal nieuwe ideeën om klanten nog beter te begeleiden in hun customer journey. Commercieel directeur Jan van Waterschoot legt uit wat er allemaal op stapel staat.

Jan, de algemene voorwaarden van jullie verzekeringen zijn recent vernieuwd en jullie lanceerden ook een nieuwe Package lichte vrachtwagen en een Package vrachtwagen specifiek voor vervoer eigen rekening. Wat voor nieuws is er nog op komst?
“We zijn al jaar en dag gekend als de verzekeraar voor transport. Met onze nieuwe Packages richten we ons nu ook meer en meer op bedrijven die beschikken over vrachtwagens en lichte vrachtwagens voor de uitoefeningen van de eigen beroepsactiviteiten. Zo verbreden we bewust ons productaanbod en dit binnen onze niche.

Deze nieuwe voorwaarden en producten zijn belangrijk voor onze klanten, maar behalve op het moment van schade, blijven verzekeringen al met al weinig tastbaar. Terwijl wij zoveel meer willen en kunnen betekenen voor onze klanten; als specialist in de logistieke en transportsector en als bedrijf dat bovendien een maatschappelijke rol opneemt voor verkeersveiligheid en preventie, willen wij onze expertise nog meer inzetten om meerwaarde toe te voegen voor onze klanten.”

Lees het volledige artikel via bijgevoegde link.

Contactinformatie

Stuur ons een bericht