Persbericht Transport & Logistics 2023
Dematic NV

Persbericht Transport & Logistics 2023

Dematic toont toekomst van intralogistiek met AMR’s en multishuttle-systemen op Transport & Logistics beurs

Antwerpen, 14 september 2023 – Tijdens Transport & Logistics in Antwerpen laat Dematic de toekomst van intralogistiek zien, met onder andere AMR’s en multishuttle-systemen. Op standnummer 4.206 verwelkomt deze leverancier van intelligente automatiseringsoplossingen voor magazijnen en distributiecentra haar klanten en andere geïnteresseerde bezoekers van 17 tot en met 19 oktober.
Engaging the future
Intralogistieke bedrijfsprocessen worden in toenemende mate gedigitaliseerd en geautomatiseerd. Tijdens de driedaagse Transport & Logistics beurs in Antwerpen is te zien hoe Dematic daar in de praktijk invulling aan geeft, onder het motto ‘Engaging the future’. Zo is er onder andere in een levensechte 3D-simulatie te zien hoe goederen op pallets door een magazijn worden getransporteerd met een AMR en geautomatiseerde hoogbouwtruck. Bezoekers kunnen zelf door deze virtuele omgeving navigeren en beschikbare logistieke informatie bekijken. Ook zijn er toepassingen van multishuttle-systemen op de stand van Dematic te zien.

Holistische oplossingen
“Onze markt is de afgelopen jaren enorm veranderd om de uitdagingen waarmee klanten worden geconfronteerd een stap voor te kunnen blijven”, zegt Farly Orie, managing director en marktleider bij Dematic voor de BeNeLux. “Wij begrijpen goed dat er meer nodig is om de sector en klanten naar het volgende niveau van intralogistiek te brengen. Daarom combineren wij de kennis, kracht en ervaring van Dematic met de synergie van andere KION-merken om klanten holistische oplossingen te bieden!”

“Wij zijn ervan overtuigd dat door klanten end-to-end-oplossingen aan te bieden van één leverancier, ongeacht of ze een klein, middelgroot of groot bedrijf zijn, de mogelijke resultaten groter zijn dan bij deeloplossingen”, vervolgt Orie. “Uiteraard kunnen wij daar diverse praktijkvoorbeelden van laten zien. Als wij samen met collega KION-merken een project mogen invullen, kan geen andere leverancier met onze oplossing concurreren.”

Contactinformatie

Stuur ons een bericht